Logotip e-Građani
e-Građani Informacije i usluge

Filtrirajte e-usluge
Filtrirajte e-usluge
Moj profil
Moj profil
Korisnički pretinac
Korisnički pretinac
0
Prijava
Prijava
Odjava
Odjava
Prilagodba slabovidnosti
Prilagodba slabovidnosti
Ukloni prilagodbu slabovidnosti
Ukloni prilagodbu slabovidnosti
Prilagodba disleksiji
Prilagodba disleksiji
Ukloni prilagodbu disleksiji
Ukloni prilagodbu disleksiji
Veličina pisma
Veličina pisma

Veličina pisma 




OIB: null

Person Identifier: null

Razina sigurnosti: 0

Novih poruka: 0

Promjena subjekta


Rezultati filtriranja

Prikaži sve rezultate

Izaberite subjekt

    E-SAVJETOVANJA

    Savjetovanja Istraživanja Pomoć
    • Često postavljana pitanja
    • Preuzmi upute
    • PREUZMI UPUTE - eOVLAŠTENJA
    • Kontakt
    Savjetovanja Istraživanja Pomoć
    • Često postavljana pitanja
    • Preuzmi upute
    • PREUZMI UPUTE - eOVLAŠTENJA
    • Kontakt

    Javno savjetovanje o Zakonu o robnim zalihama

    Preuzmi Word dokumentOstali dokumenti
    • Priručnik za rad s eAlatima 0
      • Osnovna pravila 0
        • Administrator 0
        • Moderator 0
        • Odobravatelj 0


    Javno savjetovanje o Zakonu o robnim zalihama

    • Ukupno komentara: 0
    • Ukupno općih komentara: 0
    • Ukupno nadopuna teksta: 0

    Javno savjetovanje o Zakonu o robnim zalihama

    • Ukupno komentara: 0
    • Ukupno općih komentara: 0
    • Ukupno nadopuna teksta: 0

    Priručnik za rad s eAlatima

     

    Ured za udruge

    Zagreb, 2015

     

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    Osnovna pravila

     

    Nakon kreiranja Vaše institucije u bazi podataka i davanja administratorskih ovlasti administratoru, Vaša institucija samostalno nastavlja s radom na način da taj administrator može dodjeljivati različite ovlasti/uloge svim ostalim osobama unutar Vaše institucije. Broj administratora, moderatora i odobravatelja nije ograničen. Bitno je naglasiti kako ipak postoje određena pravila kojih bi se bilo poželjno pridržavati:

     

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    Administrator

     

    Administratori su osobe zadužene za funkcioniranje cijelog sustava u Vašoj instituciji. Radi toga pretpostavljamo kako ovu ulogu neće imati velik broj korisnika, ali je ipak potrebno osigurati dovoljne kapacitete u slučaju bolovanja ili odsustva s posla iz nekog drugog razloga. Najbolje bi bilo imenovati 3-4 osobe koje će vršiti ovu funkciju. Administratori bi najtemeljitije trebali proučiti aplikaciju jer su oni prvi izvor informacija ostalim korisnicima unutar Vaše institucije i pokreću sve predmete, a kako je riječ o savjetovanjima, dobra praksa bi bila imenovati kao administratore i koordinatore za savjetovanje te procjenu učinaka propisa.

     

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    Moderator

     

    Uloga moderatora bi trebala uključiti znatno veći broj korisnika. Administrator bi trebao samo pokrenuti određeni predmet dok bi moderatori otvarali pojedinačna savjetovanja, odgovarali na komentare i kreirali izvješća. To znači da bi na samim savjetovanjima trebale raditi osobe koje su i najkompetentnije za određeno područje, odnosno, radile su na izradi dokumenata koji se stavljaju na savjetovanje. Svaka uprava (ili bilo koja niža ustrojbena jedinica koju smatrate relevantnom) trebala bi imati bar 3-4 moderatora. Od moderatora se ne očekuje poznavanje cijelog sustava, ali razina znanja na njihovom području rada (sama savjetovanja) trebala bi biti vrlo visoka.

     

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    Odobravatelj

     

    Kako sam naziv ove uloge govori, odobravatelji su osobe koje odobravaju objavu savjetovanja, svih popratnih materijala te izvješća. Ova uloga zahtjeva najnižu razinu znanja, ali, s druge strane, zahtjeva visoku razinu odgovornosti. Kako većina ministarstava funkcionira na način da su pomoćnici ministara ujedno i na čelu uprava, predviđeno je da upravo oni budu odobravatelji. Neovisno o tome, ukoliko u Vašoj instituciji postoje i druge osobe koje imaju ovlasti javno objavljivati dokumente institucije (poput odjela za odnose s javnošću, članova kabineta...) tu ulogu mogu vršiti i te osobe.

     

    Slika 1

     

    Slijed procesa u aplikaciji

     

     

     

    Graf 1

     

     

     

     

     

     

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1





    Copyright © 2025 Ministarsto pravosuđa, uprave i digitalne transformacije, Ured za zakonodavstvo. Izjava o pristupačnosti.